dinsdag 14 juli 2009

Art creations friday - challenge 34


Na mijn bezoekje deze vakantie bij Jacqueline, kreeg ik weer helemaal zin in stempelen. Bij Art Creations Friday vond ik een prachtige achtergrond. Door een probleem met het rood van mijn printer, is de achtergrond groener geworden, maar ik blijf hem mooi vinden. Wat stempels van Hero Arts, Just Johanna en Purple Onion Design en zie hier, mijn eerste creatie sinds geruime tijd.
Afther my visit to Jacqueline during our holidays, I wanted to go back stamping again. At Art Creation Friday I found this beautiful background. Because some printer trouble, my background is more green, but I still like it. Some stamps from Hero Arts, JustJohanna and Purple Onion Design and here is my newest creation.

13 opmerkingen:

Riet zei

What a beautiful card Tania,l love the colours.

Hugs Riet.x

Monique zei

Mooi kaartje, Tania. Ik vind de achtergrond heel mooi van kleur.

Jacqueline zei

Great to see you back Tania with this stunning card!! Just LOVE it!!
Love the use of the Real Dill stamp and just yesterday I saw the music stamp from Purple Onion design - both look extremely lovely on your card!
Veel stempel plezier!!

Godelieve zei

Prachtig resultaat!! Fijn dat je weer inspiratie vond door je bezoekje aan Jacqueline!

Sylvie :) zei

Beautiful card Tania ! happy to see you again :)

vintage wil zei

Wat een prachtige kaart geworden!!!

Anoniem zei

Schitterend!

Femmy zei

wat een prachtige kaart!!

Myriame zei

Leuk dat je er weer bij bent Tania.
Je kaartje is schitterend, ja die vogeltjes blijven toch mijn favoriet hoor ;-))

Anke zei

Wonderful card Tania.

Anke

Anne's Cards zei

Héle mooie kaart,en de achtergrond is ook al zo mooi!

Linda zei

Blij dat je er terug bent Tania!!! Je maakt mooie dingen, het is altijd een plezier om er naar te komen kijken!

Ellie Knol zei

echt prachtig!