vrijdag 20 februari 2009

Kleurboekronde : Primaire kleuren

Ik heb me ingeschreven in een kleurboekronde. Het is de bedoeling dat we elke maand rond een bepaald kleurenthema een kaart maken en die doorsturen naar de volgende op de lijst. Dit is de eerste kaart dat ik gemaakt heb. Het thema was deze keer : Primaire kleuren.
De achtergrond en de hartjes zijn gemaakt met de cuttlebug. De stempel is een irisstempel.

I'm participating at a colorbookround. We have to make each month a card about a specific colorchallenge and send this card to the next one in line. This is my first card. The theme was : primary colors. The background and haerts I made with the cuttlebug. The stamp is an irisstamp.

7 opmerkingen:

Myriame zei

Wat een schattig kaartje, heel mooi Tania

Crealan zei

Wat lief!

Groetjes Lilian

Anne's Cards zei

Heel leuk,vooral hoe je de hartjes hebt gebruikt!

Linda zei

Ik vind het héél speciaal Tania! Leuk zo allemaal de verschillende invullingen zien rond dit thema!

Rika zei

Wat een schattig kaartje!

De Ruijsbroekjes zei

Door z'n eenvoud zegt de kaart zóveel ! Ik vind hem echt super leuk zeg !

Ook een leuk idee om met een thema te werken, dat geeft meteen een opzetje om te beginnen he!

Saskia zei

Tania,

Ik vind het steeds zo fijn om een bezoekje te brengen aan je blog! En daarom heb ik een speciale blog-award voor je... kijk maar eens op mijn blogje!!

Lieve groetjes,

Saskia