maandag 7 januari 2008

Uil

Deze uilenkaart heb ik gemaakt, aan de hand van de sketch van deze week op SCS. De uilenstempel is afgedrukt met "Walnut stain" distress inkt en geëmbossed met "Clear" embossingspoeder en tenslotte ingekleurd met "Iridescent Medium". Dit doet het uiltje en de wereldbol wat blinken, maar is niet zo zichtbaar op de foto.

This owl-card was inspired by the SCS sketch of this week. For the owlstamp I used "Walnut Stain" distress inkt and I embossed it with "Clear" embossingpowder. Finally, I painted it with "Iridescent Medium". That makes the owl and the globe shining, but you can't see it very well on the photo.

Stempels :
  • Justjohanna : uil
  • Purple onion design : paisleys
  • Aud design : faux stitching

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Great card Tania !!

Myriame zei

Leuke kaart Tania, ik vind je kleurcombinatie heel mooi

Jacqueline zei

Gorgeous detailed card!

Godelieve zei

Prachtige kaart Tania! Prima kleurkeuze!

A.Lee zei

Groetjes van Idaho! Deze kaart is echt mooi. I love the stitching. Ik heb jou comment gezien on TaviasCharms. Ik wil nog naar Belgie komen. Ik heb daar gewoond voor een jaar (in Wilrijk and Kortrijk) en fond het gezellig. (Ik woonde en Gouda voor een half jaar of zo.) I'll be visiting your blog often. So glad to have found you. My nederengels is suffering. I haven't spoken Dutch/Flemish for 9 years. Ik moet wel oefenen!!!!
Alana

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Caroline van Scrap2be zei

tof!

pruts zei

die uiltjes zijn leuk he.
hele mooie kaart, heel mooi afgewerkt

Rina zei

Nice to meet you, Tania:)
I saw your card in jj gallery!
I really Love this card! Everything is perfect!

emilia in Taiwan zei

this card cought me eyes in the gallery! and I need to come here and say "this is gorgeous!!"